Διυλιστήριο: 04/14/15
ροη αναρτησεων

Τρίτη 14 Απριλίου 2015

Τέτζερης και καπάκι!..

     Κύλησε ο τέτζερης και βρήκε το καπάκι,
..ή, όμοιος τον όμοιο κι η κοπριά στα λάχανα,
..ή, βρήκε ο γύφτος τη γενιά του κι αναγάλιασε η καρδιά του.

Όπως και να το πείς είναι οι δύο πλευρές του ίδιου κίβδηλου νομίσματος.

Ο δικός μας τέτζερης, τενεκές ξεγάνωτος, κύμβαλον αλαλάζον, βλέπει την δημοφιλία του κάθε μέρα να αυξάνεται(!), όπως εκεί στο γυναικοχώρι, το Ναύπλιο, φοιτητές ''κατασκήνωσαν'' κάτω απ' το συμπεθερόσπιτο φωνάζοντας με αγάπη: ''Έβγα έξω μ@λ@κα''!
Το ξένο καπάκι, ο άνθρωπος-φιλιππινέζα, ο εκτελεστής της ευρωπαϊκής μαφίας, είδε κι αυτός την δημοφιλία του να απογειώνεται στην Φρανκφούρτη, στα εγκαίνια του νεου κάστρου του ''ευαγούς ιδρύματος'' που διευθύνει με τόση σιτσιλάνικη μαεστρία!

Τα πρόσωπα και οι βίοι παράλληλοι (και άχρηστοι) των δύο αντρών (της αντρικής σχολής), δείχνουν ότι στην κονίστρα της παγκοσμιοποιημένης Ευρώπης πρέπει να είσαι έτσι για να πας μπροστά. Τιποτένιος, δουλοπρεπής, χαμερπής, άβουλο πιόνι.
Η καθαρματοποίηση της ''Ευρώπης των λαών'' προχωρά με γοργά βήματα.
Πού βρέθηκαν τόσοι Μπαρόζοι, τόσοι Νταϊσελ-κάπως, τόσοι Βαν Ρόμπες ξεκούμπωτες και λοιποί παρόμοιοι να κάνουν κουμάντο στην ''Ένωση'', είναι να απορεί κανείς.
Ακόμη και σε τσίρκο τεράτων ή στην Αυλή των Θαυμάτων να έψαχνε κάποιος, τέτοια ανθρωπόμορφα όντα δεν θα έβρισκε.

Η ουσία είναι παντως μία: Η Ευρώπη είναι πιά επικίνδυνος τόπος για να ζουν οι λαοί!
Έχει γίνει πιά ο ιδανικός τόπος, οικοσύστημα για τραπεζίτες, για διεθνείς τοκογλύφους-απατεώνες των hedge funds, εταιρείες παραγωγής μιζών, επίσημων-κρατικών και ημιεπίσημων εμπόρων όπλων, για επιχειρήσεις υφαρπαγής κοινωνικών αγαθών πρώτης ανάγκης όπως είναι η ηλεκτρική ενέργεια και το πόσιμο νερό,
..έχει γίνει το ''πάρκο Σερενγκέτι'' για κάθε λογής μισθοφόρους και τυχοδιώκτες τούτου του πλανήτη,
..αλλά είναι τόπος αφιλόξενος για τους απλούς λαούς που την κατοικούν!

Ως εκ τούτου, δεν γίνεται να φύγει η Ευρώπη από μάς, ή εμείς απ' την Ευρώπη;
Ας μη μας φοβερίζουν πιά!
Χάρη θα μας κάνουν!..

Αναρτήθηκε από Κώστας Μαντατοφόρος
Διαβάστε περισσότερα.... »
....

VIDEO - Λίαμ Νίσον: Οι Άγγλοι έκλεψαν τα γλυπτά του Παρθενώνα και πρέπει να τα επιστρέψουν!


Ο δημοφιλής ηθοποιός Λίαμ Νίσον προστέθηκε στη λίστα των διάσημων σταρ που έχουν ταχθεί υπέρ της επιστροφής των γλυπτών του Παρθενώνα από το Βρετανικό Μουσείο στην Ελλάδα.

Η λίστα αυτή περιλαμβάνει πολλούς γνωστούς ηθοποιούς και καλλιτέχνες, όπως ο Σον Κόνερι, η Τζούντι Ντεντς και, πιο πρόσφατα, ο Τζορτζ Κλούνεϊ.

Ο Ιρλανδός σταρ δήλωσε στην τηλεόραση του Star, όταν ρωτήθηκε σχετικά με το θέμα: «Οι Άγγλοι πρέπει να τα επιστρέψουν, τελεία και παύλα! Δώστε τα πίσω από εκεί που τα κλέψατε! Είμαι απόλυτος. Πρέπει να επιστραφούν.»




Πηγή

http://diulistirio.blogspot.gr/


Διαβάστε περισσότερα.... »
....

Πέθανε ο φιλέλληνας Γερμανός νομπελίστας συγγραφέας Γκύντερ Γκρας σε ηλικία 87 ετών - ''Η ντροπή της Ευρώπης''


Διαβάστε το ποίημα-ύμνο για την Ελλάδα με τίτλο «Η ντροπή της Ευρώπης», που έγραψε το 2012 ο Γκρας και ήταν ένα από τα τελευταία του έργα

Στα 87 του χρόνια έφυγε από τη ζωή ο Γκύντερ Γκρας ένας από τους σημαντικότερους μεταπολεμικούς Γερμανούς συγγραφείς ο οποίος βραβεύτηκε το 1999 με το Νόμπελ Λογοτεχνίας.

Εκτός από τα μυθιστορήματα με τα οποία έγινε γνωστός σε ολόκληρο τον κόσμο, έγραψε θεατρικά έργα και ασχολήθηκε με την ποίηση. Συγχρόνως είχε έντονη ανάμειξη στην πολιτική ζωή της Γερμανίας.

Σύμφωνα με την Wikipedia o Γκύντερ Γκρας γεννήθηκε στις 16 Οκτωβρίου του 1927 στην Ελεύθερη πόλη του Ντάντσιχ από Γερμανό προτεστάντη πατέρα και καθολική μητέρα, πολωνικής καταγωγής και ανατράφηκε ως καθολικός. Αφού προσπάθησε ανεπιτυχώς, όταν ήταν δεκαπέντε χρονών, να καταταγεί στα γερμανικά υποβρύχια, για να ξεφύγει από το ασφυκτικό οικογενειακό περιβάλλον του, όπως ο ίδιος υποστήριξε σε συνέντευξή του το 2006, εντάχθηκε πρώτα στο Reichsarbeitdienst και το 1944 στα Waffen-SS (ένοπλος κλάδος της SS). Ως μέλος των Waffen-SS συμμετείχε στις επιχειρήσεις της 10ης Μεραρχίας Θωρακισμένων SS "Frundsberg" από τον Φεβρουάριο του 1945 μέχρι τον Απρίλιο του ίδιου έτους, οπότε τραυματίστηκε, συνελήφθη από Αμερικανούς στρατιώτες και στάλθηκε σε στρατόπεδο αιχμαλώτων.

Μετά τον πόλεμο εργάστηκε για δύο χρόνια σε ορυχείο και έλαβε εκπαίδευση λιθοξόου. Αργότερα σπούδασε γλυπτική και γραφιστική, πρώτα στην Ακαδημία Τεχνών του Ντίσελντορφ (Künstakademie Düsseldorf) και έπειτα στο Βερολίνο. Από τα μέσα της δεκαετίας του '50 ξεκινά και το λογοτεχνικό του έργο, που θα τον κάνει παγκοσμίως γνωστό. Από το 1983 έως το 1986 διετέλεσε Πρόεδρος της Ακαδημίας Τεχνών του Βερολίνου.

Ο Γκύντερ Γκρας νυμφεύτηκε δύο φορές, το 1954 και το 1979.

Συγγραφικό έργο και πολιτική δράση του Γκρας

Ο Γκύντερ Γκρας, για πάνω από μισό αιώνα αποτελεί ένα είδος «ηθικής συνείδησης» της Γερμανίας, καθώς με το σύνολο του λογοτεχνικού του έργου και τις δημόσιες παρεμβάσεις του προσπάθησε να εμποδίσει τον εφησυχασμό των συμπατριωτών του που μετά τον Δεύτερο Παγκόσμιο Πόλεμο ήθελαν να κλείσουν τους λογαριασμούς τους με το παρελθόν, ξεχνώντας τα ναζιστικά εγκλήματα.

Έγινε ιδιαίτερα γνωστός με το μυθιστόρημα του Το τενεκεδένιο ταμπούρλο που εκδόθηκε το 1959 και έγινε ταινία είκοσι χρόνια αργότερα. Ακολούθησαν το 1961 το Γάτα και Ποντίκι και το 1963 το Σκυλίσια μέρα που μαζί με το Τενεκεδένιο ταμπούρλο αποτελούν την Τριλογία του Ντάντσιχ. Άλλα γνωστά του έργα, που μεταφράστηκαν και στα ελληνικά, όπως και η Τριλογία του Ντάντσιχ, είναι: Η πρόβα της εξέγερσης των πληβείων (1966), Ο Μπουτ το ψάρι (1977), Δυσοίωνα κοάσματα (1992), Γράφοντας μετά το Άουσβιτς (1993), Ένα ευρύ πεδίο (1995), Ο αιώνας μου (1999) και Σαν τον κάβουρα (2002).

Αν και δεν έγινε μέλος του Σοσιαλοδημοκρατικού Κόμματος, ο Γκύντερ Γκρας τάχθηκε υπέρ της σοσιαλοδημοκρατίας, υποστηρίζοντας ότι μόνο με μεταρρυθμίσεις και όχι με επαναστατική ανατροπή είναι δυνατή η οικονομική και κοινωνική αλλαγή. Έτσι, υποστήριξε την κυβέρνηση του Βίλι Μπραντ, ασκώντας της, όμως, έντονη κριτική.

«Η ντροπή της Ευρώπης»: Ένα από τα τελευταία ποίηματα που έγραψε το 2012 και αναφέρεται στην Ελλάδα


«Στο χάος κοντά, γιατί δεν συμμορφώθηκε στις αγορές· κι Εσύ μακριά από τη Χώρα, που Σου χάρισε το λίκνο.

Οσα Εσύ με την ψυχή ζήτησες και νόμισες πως βρήκες, τώρα θα καταλυθούν, και θα εκτιμηθούν σαν σκουριασμένα παλιοσίδερα.

Σαν οφειλέτης διαπομπευμένος και γυμνός, υποφέρει μια Χώρα· κι Εσύ, αντί για το ευχαριστώ που της οφείλεις, προσφέρεις λόγια κενά.

Καταδικασμένη σε φτώχεια η Χώρα αυτή, που ο πλούτος της κοσμεί Μουσεία: η λεία που Εσύ φυλάττεις.

Αυτοί που με τη δύναμη των όπλων είχαν επιτεθεί στη Χώρα την ευλογημένη με νησιά, στον στρατιωτικό τους σάκο κουβαλούσαν τον Χέλντερλιν.

Ελάχιστα αποδεκτή Χώρα, όμως οι πραξικοπηματίες της, κάποτε, από Εσένα, ως σύμμαχοι έγιναν αποδεκτοί.

Χώρα χωρίς δικαιώματα, που η ισχυρογνώμονη εξουσία ολοένα και περισσότερο της σφίγγει το ζωνάρι.

Σ' Εσένα αντιστέκεται φορώντας μαύρα η Αντιγόνη, και σ' όλη τη Χώρα πένθος ντύνεται ο λαός, που Εσένα φιλοξένησε.

Ομως, έξω από τη Χώρα, του Κροίσου οι ακόλουθοι και οι όμοιοί του όλα όσα έχουν τη λάμψη του χρυσού στοιβάζουν στο δικό Σου θησαυροφυλάκιο.

Πιες επιτέλους, πιες! κραυγάζουν οι εγκάθετοι των Επιτρόπων· όμως ο Σωκράτης, με οργή Σου επιστρέφει το κύπελλο γεμάτο ώς επάνω.

Θα καταραστούν εν χορώ, ό,τι είναι δικό Σου οι θεοί, που τον Ολυμπό τους η δική Σου θέληση ζητάει ν' απαλλοτριώσει.

Στερημένη από πνεύμα, Εσύ θα φθαρείς χωρίς τη Χώρα, που το πνεύμα της, Εσένα, Ευρώπη, εδημιούργησε»

Το ποίημα μελοποιήθηκε από το μουσικό σχήμα Arpeggiosmp από τη Θεσαλονίκη, τον Ιουνιο του 2012.


http://diulistirio.blogspot.gr/


Διαβάστε περισσότερα.... »
....

Γερμανικά ΜΜΕ πιέζουν το Βερολίνο για τις αποζημιώσεις - ΒΙΝΤΕΟ

Οι πρόσφατες εκπομπές στην γερμανική τηλεόραση για τις γερμανικές αποζημιώσεις στην Ελλάδα βοήθησαν προκειμένου να αλλάξει το κλίμα στην Γερμανία.

Όλο και περισσότερα γερμανικά Μέσα Ενημέρωσης πιέζουν την γερμανική κυβέρνηση να δει θετικότερα το θέμα των αποζημιώσεων.

Δείτε το βίντεο από τον ALPHA



Πηγή

http://diulistirio.blogspot.gr/


Διαβάστε περισσότερα.... »
....