Διυλιστήριο: 01/06/16
ροη αναρτησεων

Τετάρτη 6 Ιανουαρίου 2016

Θεοφάνεια στην κατεχόμενη Αμμόχωστο μετά από 42 χρόνια

Οι εορτασμοί για τα Θεοφάνεια θα ζωντανέψουν και πάλι μετά από 42 ολόκληρα χρόνια στην κατεχόμενη πόλη της Αμμοχώστου.

Όπως δήλωσε στο ΚΥΠΕ ο επικεφαλής της Πρωτοβουλίας “Αμμόχωστος η Πόλη μας”, Παύλος Ιακώβου, υπολογίζεται ότι θα μεταβούν στα κατεχόμενα γύρω στους 800-1000 πιστούς.

“Μετά από 42 χρόνια θα τελεστούν και πάλι οι εορτασμοί των Θεοφανείων στην πόλη μας” είπε ο κ. Ιακώβου, εκφράζοντας την ελπίδα το 2016 να είναι η χρονιά επανένωσης της Κύπρου.

Η Ιερά Μητρόπολις Κωνσταντίας και Αμμοχώστου και η Ομάδα Πρωτοβουλίας Αμμόχωστος η Πόλη μας ανακοίνωσαν ότι η Θεία Λειτουργία και ο Μέγας Αγιασμός των Θεοφανείων θα τελεστούν στον Ιερό Ναό του Αγίου Γεωργίου του Εξορινού στην εντός των τειχών πόλη της Αμμοχώστου από τις 7:30-10:30π.μ.

Ακολούθως στις 11:30π.μ “στη δική μας θάλασσα, στη Γλώσσα, θα γίνει η τελετή κατάδυσης του Τιμίου Σταυρού και ο καθαγιασμός των υδάτων”.

“Θα ξαναζωντανέψουν οι στιγμές που τόσο μας έλειψαν” αναφέρεται στην ανακοίνωση.

Για όσους πιστούς επιθυμούν να παρευρεθούν, η μεταφορά θα είναι δωρεάν.

Ο κ. Ιακώβου είπε στο ΚΥΠΕ ότι οι δηλώσεις για μετάβαση με τα λεωφορεία ξεπερνούν τα 500 άτομα, ωστόσο, καθώς πολλοί πιστοί θα μεταβούν με τα δικά τους αυτοκίνητα, αναμένεται να παρευρεθούν γύρω στα 800-1000 άτομα.

“Για μας τους Αμμοχωστιανούς αυτός είναι ένας τρόπος για να ριζώσουμε στον τόπο μας, δυστυχώς όμως θα πάμε μεν αλλά θα ξαναφύγουμε με βαριά καρδιά. Ελπίζουμε ωστόσο ότι το 2016 θα είναι η χρονιά επανένωσης της πατρίδας μας” είπε.

Ανέφερε ακόμη ότι έγιναν οι απαραίτητες διευθετήσεις με τα κατεχόμενα, λέγοντας ότι `μέχρι σήμερα δεν είχαμε κανένα πρόβλημα για οποιαδήποτε πρωτοβουλία αναλάβαμε στην πόλη μας`.

Τα λεωφορεία θα αναχωρήσουν ως εξής:

Ελεύθερη Επαρχία Αμμοχώστου: Πλατεία Αγίου Γεωργίου Παραλιμνίου 7:00π.μ. Μαρία Δημητρίου 99637220 και κα Τούλλα Ιακώβου 99595699.

Λάρνακα: Πυροσβεστική Υπηρεσία 7:15π.μ κα Χρύσω Χ’ Δημητρίου 99587110

Λεμεσός και Πάφος: Άγιος Γεώργιος Χαβούζας 6:30π.μ κα Άντρη Γαβριήλ Πόμπα 99515230,

Λευκωσία: Κέντρο Χειροτεχνίας 7:00π.μ κος Γιώργος Ιεροδιακόνου


http://www.diulistirio.blogspot.gr/


Διαβάστε περισσότερα.... »
....

VIDEO - ΣYΓΚΛΟΝΙΖΕΙ ο ιερέας που θα τελέσει τους εορτασμούς για τα Θεοφάνεια στη Σμύρνη!

Για πρώτη φορά μετά την μικρασιατική καταστροφή του 1922 θα πραγματοποιηθεί επίσημα στη Σμύρνη τελετή Θεοφανείων στην προκυμαία με την άδεια των τουρκικών αρχών.

Ο Αρχιμανδρίτης Κύριλλος Συκής, που θα τελέσει τους εορτασμούς, δήλωσε στο Star: «Είναι ένα συγκινητικό και συγκλονιστικό ταυτόχρονα γεγονός. Εγώ μίλησα λίγο με τα παιδιά που θα βουτήξουν για να πιάσουν τον Τίμιο Σταυρό και τους είπα να ξέρετε ότι δεν βουτήξετε να πιάσετε μόνο τον Σταυρό, αλλά θα ανασκαλέψετε τη θάλασσα για να αισθανθούν οι πρόγονοι μας που είναι μέσα σε αυτή τι ακριβώς γίνεται σήμερα».



Πηγή

http://www.diulistirio.blogspot.gr/


Διαβάστε περισσότερα.... »
....

Οι Αμερικάνοι γονατίζουν τη VW με πρόστιμο... 90 δις δολάρια!



Με ένα εξοντωτικό πρόστιμο 90 δισ.δολαρίων που θα απειλήσειτην ίδια της την ύπαρξη βρίσκεται αντιμέτωπη η "αμαρτωλή" γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία για το σκάνδαλο της VW, μονάχα στις ΗΠΑ καθώς ποινικές διαδικασίες εις βάρος της «τρέχουν» σε ακόμη επτά χώρες.


Η κίνηση αυτή έχει ως στόχο να "τσακίσει" την γερμανική οικονομία, και να συντρίψει τα ηγεμονικά σχέδια του Βερολίνου για μελλοντική παγκόσμια κυριαρχία. Η πολιτεία του Ντιτρόιτ κατάθεσε αγωγή σε βάρος της στο αμερικανικό υπουργείο Δικαιοσύνης και αφορά τουλάχιστον 600.000 πετρελαιοκίνητα μοντέλα της VW. Η μηνυτήρια αγωγή αφορά το σκάνδαλο που είχε ξεσπάσει για την τοποθέτηση λογισμικού στα μοντέλα της, που παραποιεί τις εκπομπές των τιμών των ρύπων Το αμερικανικό υπουργείο προσέφυγε στα αστικά δικαστήρια, κατηγορώντας την Volkswagen ότι παραβίασε τέσσερις κανονισμούς του «Συμφώνου Καθαρού Αέρα» αξιώνοντας πρόστιμο, το οποίο δύναται να αγγίξει τα 90 δισ. δολάρια.

Η απόφαση της αμερικανικής κυβέρνησης να επιδιώξει την αστική δίωξη της Volkswagen θα προκαλέσει ακόμη μεγαλύτερη οικονομική ζημιά στην εταιρία λόγω των αποζημιώσεων που θα πρέπει να καταβάλει αλλά και θα πλήξει την Γερμανία ως σύνολο. "Με τη σημερινή αγωγή πραγματοποιούμε ένα σημαντικό βήμα για την προστασία της δημόσιας υγείας, επιδιώκοντας να φέρουμε τη Volkswagen ενώπιον των ευθυνών της για την ατμοσφαιρική ρύπανσης" δήλωσε η Cynthia Giles, εκπρόσωπος της Αμερικανικής Υπηρεσίας Προστασίας Περιβάλλοντος (EPA). "Μέχρι στιγμής, οι συζητήσεις για την ανάκληση δεν παρήγαγαν αποδεκτή εξέλιξη. Οι συζητήσεις αυτές θα συνεχιστούν παράλληλα με το ομοσπονδιακό δικαστήριο", επισήμανε.

Η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία έχει ήδη παραδεχθεί την παρανομία, και προέβη σε αλλαγές στην διοίκησή της αλλά και σε ανακλήσεις χιλιάδων μοντέλων. Την ίδια στιγμή, το αμερικανικό υπουργείο δικαιοσύνης εξετάζει το ενδεχόμενο να απαγγελθούν στην εταιρία κατηγορίες για απάτη σε βαθμό κακουργήματος για την παραπλάνηση των Αμερικανών καταναλωτών αλλά και των αρχών για την προστασία του περιβάλλοντος. Είναι αμφίβολο εάν το δικαστήριο θα προλάβει επιδικάσει ένα τόσο δυσθεώρητο πρόστιμο, καθώς είναι πολύ πιθανό να υπάρξει ένα εξωδικαστικός συμβιβασμός μεταξύ των δύο πλευρών.

Η VW θα προσπαθήσει να μαζέψει τα ασυμάζευτα όπου μπορεί και όπως μπορεί. Εκτός αυτού, η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία είναι αντιμέτωπη με εκατοντάδες μηνύσεις κατόχων πετρελαιοκίνητων οχημάτων, οι οποίοι επιζητούν αποζημίωση από την εταιρεία. Η αποκάλυψη του σκανδάλου με την απάτη απόκρυψης των ρύπων από την γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία VW δεν είναι καθόλου τυχαία.

Η Γερμανία φαίνεται πως πληρώνει την αλαζονεία της να ηγηθεί της Ευρώπης και να αυξήσει την παγκόσμια οικονομική επιρροή της που όμως το επιχειρεί με απάτες και με μίζες, όπως στην περίπτωση της Siemens. Είναι τυχαίο ότι τα σκάνδαλα της VW τώρα και της Siemens πιο πριν αποκαλυφτήκαν από τις ΗΠΑ; Κάθε άλλο. Πρόκειται για έναν οικονομικό «πόλεμο» τον οποίο βέβαια πληρώνουν και άλλες χώρες όπως η Ελλάδα. Η οικονομική κρίση στην Ελλάδα είναι αποτέλεσμα αυτού του παιχνιδιού και αυτό φάνηκε από την κόντρα Ουάσιγκτον-Βερολίνου στην υπόθεση του ελληνικού χρέους.

Η Γερμανία έχει επιλέξει μία πολιτική μέσω της οποία επιβάλει τη λιτότητα στις χώρες της Ευρώπης για να κερδίζει αυτή και ταυτόχρονα χρησιμοποιεί το ευρώ για να ενδυναμώσει οικονομικά τη θέση της παγκοσμίως. Βάσει στοιχείων που έχουν δει το φως της δημοσιότητας από την ελληνική κρίση και μόνο η Γερμανία έχει κερδίσει 100 δισ. ευρώ. Μήπως γι’ αυτό την προκάλεσε κι’ όλας;

Η δε οικονομική κρίση στην Ευρώπη έχει ρίξει την ισοτιμία ευρώ δολαρίου με αποτέλεσμα να ευνοούνται οι εξαγωγές της Γερμανίας. Αυτό δεν συμφέρει καθ’ όλου τις ΗΠΑ που βλέπουν τις δικές του εξαγωγές να περιορίζονται και να μην μπορούν να βάλουν την οικονομία τους σε τροχιά ανάκαμψης. Οι χώρες της Ευρώπης με τη λιτότητα που επιβάλει το Βερολίνο δεν μπορούν να καταναλώσουν τα αμερικανικά προϊόντα, ενώ η ισοτιμία που είχε φτάσε στο 1 προς 1,... κάτι έπληξε ιδιαίτερα τις εξαγωγές της ΗΠΑ. Αυτός ήταν και ο λόγος των παρεμβάσεων από την Ουάσιγκτον υπέρ της Ελλάδας, πέραν βέβαια και των γεωπολιτικών προεκτάσεων, για το θέμα του χρέους. Η VW Group με τα περίπου 200 δισ. ευρώ τζίρο, αντιπροσωπεύει το 3% του γερμανικού ΑΕΠ. Ποσοστό τεράστιο για μία μόνο βιομηχανία. Πόσο μάλλον αν αναλογιστεί κανείς πως η γερμανική οικονομία εξαρτάται κυρίως από τις εξαγωγές της, οι οποίες είναι ίσον με το 45% του ΑΕΠ της.

Ο τομέας δε του αυτοκινήτου αποτελεί το 17% των εξαγωγών της Γερμανίας, το υψηλότερο ποσοστό από οποιαδήποτε άλλη βιομηχανία, κάτι που σημαίνει ότι το Βερολίνο θα επιβλέψει τις εξελίξεις πολύ προσεκτικά. Κι αυτό γιατί θεωρείται σχεδόν βέβαιο πώς στο σκάνδαλο με τα πειραγμένα συστήματα εκπομπής ρύπων δεν φαίνεται να εμπλέκεται μόνο η VW, αλλά και άλλες γερμανικές εταιρείες.

Αμερικανοί αναλυτές του Stratfor το επισημαίνουν ήδη, λέγοντας πώς το σκάνδαλο θα είναι ακόμη μεγαλύτερο αν αποδειχτεί ότι εμπλέκονται και άλλοι Γερμανοί υποκατασκευαστές! Είναι ακριβώς σαν το σκάνδαλο της Siemens. Όπως αποκαλύφθηκε το σύστημα της απάτης, του «λαδώματος» και των μιζών επεκτείνονταν στα λεωφορεία της ΜΑΝ, στα υποβρύχια της HDW και της Ferrostaal, στα άρματα μάχης Leopard, και σε πολλά άλλα συστήματα που προμήθευαν Γερμανοί. Είναι το ίδιο ακριβώς που συμβαίνει και με τον τραπεζικό τομέα. Τράπεζες σε άλλες χώρες χρεοκοπούν, αλλά η Deutsche Bank που είναι η πιο εκτεθειμένη σε «τοξικά ομόλογα» και έχει τεράστια ανοίγματα μαζεύει όλο το χαρτί από τις χώρες του Ευρωπαϊκού Νότου και όχι μόνο. Τον Μάρτιο του 2015 έγινε γνωστό ότι η Deutsche Bank στις ΗΠΑ (το αμερικανικό παρακλάδι) απέτυχε παταγωδώς να περάσει τα “τέστ αντοχής” της Ομοσπονδιακής Τράπεζας των ΗΠΑ ,τα οποία έδειξαν ότι κινείται στο “κόκκινο” και θα είναι αδύνατον να αντέξει ενδεχόμενη νέα χρηματοπιστωτική κρίση.

Η γερμανική τράπεζα δεν διαθέτει κανέναν μηχανισμό αντιμετώπισης έκτακτης κρίσης είπαν οι Αμερικανοί. Οι αμερικανικές αρχές την ελέγχουν ακόμη για χειραγώγηση επιτοκίων, φορολογικές παραβάσεις και προβλήματα με υποθήκες! Η αμερικανική θυγατρική της Deutsche Bank ,θα χρειαστεί τουλάχιστον 1 δις δολάρια για την “εξυγίανσή” της, είχαν καταλήξει οι αμερικανικές αρχές.

Τον Απρίλιο, η Deutsche Bank συμφώνησε να καταβάλει πρόστιμο ύψους 2,5 δισεκ. δολαρίων για το σκάνδαλο χειραγώγησης του επιτοκίου διατραπεζικών χορηγήσεων Libor. Η σειρά σκανδάλων στην οποία έχει εμπλακεί η τράπεζα, όπως και τα δυσμενή οικονομικά αποτελέσματα της, οδήγησαν στην παραίτηση, τον Ιούνιο, των δύο συνδιευθυνόντων συμβούλων της Deutsche Bank.

Η Γερμανία εδώ και αρκετά χρόνια επιδιώκει την "αυτονόμησή" της και να καταστεί η ίδια μια νέα υπερδύναμη. Αυτός είναι και ο λόγος της μετατροπής της ΕΕ σε γερμανική Ευρώπη, ακόμα και ο επιδιωκόμενος Ευρωστρατός θα είναι μια αναγέννηση-προέκταση της "Βέρμαχτ". Τα 90 δισ. δολάρια δεν είναι ένα απλό πρόστιμο, είναι μια "σφαλιάρα", είναι η προσπάθεια των ΗΠΑ να "κοντύνουν" το Βερολίνο.

Πηγή

http://www.diulistirio.blogspot.gr/


Διαβάστε περισσότερα.... »
....