Διυλιστήριο: 09/29/17
ροη αναρτησεων

Παρασκευή 29 Σεπτεμβρίου 2017

Τα 13 fake news του Άδωνι


Ο Αντιπρόεδρος της ΝΔ Άδωνις Γεωργιάδης έκανε πρόσφατα μια ανάρτηση που θεωρεί ότι δεν έχει διαδώσει ποτέ ''ψεύτικες ειδήσεις'' χρησιμοποιώντας το παλιό ρητό των πολιτικών ''πέτα λάσπη στον ανεμιστήρα, όλο και κάτι θα μείνει''. Βέβαια στην προσπάθεια του αυτή, μεγάλο ρόλο έπαιξαν τα συστημικά ΜΜΕ και οι πληρωμένοι δημοσιογράφοι που φρόντιζαν κάθε φορά να είναι ''Πρώτο Θέμα'' στα κεντρικά δελτία ειδήσεων.
Προσπαθήσαμε να θυμηθούμε (θα θέλαμε και την βοήθεια σας σε αυτό, γιατί είναι πάρα πολλά)τα fake news που έχει διαδώσει ο Άδωνις και στην συνέχεια μετά και ο Κυριάκος. Εμείς σας παρουσιάζουμε ορισμένα, αλλά θα θέλαμε να μας βοηθήσετε περισσότερο. Βλέπετε τέτοιες ''ειδήσεις'' πρέπει να μένουν σαν παρακαταθήκη στα παιδιά μας ως τον τρόπο λειτουργίας των μαυρογιαλούρων της πολιτικής ...

1) Το παρακράτος Μαδούρο σκοτώνει εν ψυχρώ φοιτητές
Α. Η ανάρτηση
Β. Γιατί δεν ισχύει;
Γιατί το βίντεο ήταν από το Πουέρτο Ρίκο (υπερπόντια κτήση των ΗΠΑ) και πιθανότατα δείχνει ξεκαθάρισμα λογαριασμών για ναρκωτικά.

2) Η κατάργηση των φωνηέντων

Α. Η ''είδηση''


Β. Γιατί δεν ισχύει; Είναι τραγικό ότι χρειάζεται να βάλουμε λινκ και σε αυτό το θέμα, αλλά επειδή ο επιλεγμένος από τον Κυριάκο Μητσοτάκη το διαδίδει, είμαστε αναγκασμένοι να το κάνουμε. Οι απαντήσεις εδώ.

3) Άνθρωπος του ΣΥΡΙΖΑ στους διαχειριστές του «Αγία Ζώνη ΙΙ»

Α. Η ''είδηση'' 



Β. Γιατί δεν ισχύει;
Γιατί ακόμη και ο επιλεγμένος από τον Κυριάκο Μητσοτάκη αντιπρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας ζήτησε συγγνώμη.

4) Ο Κουρουπλής φίλος με τον πλοιοκτήτη που μόλυνε τον Σαρωνικό 

Α. Η ''είδηση''
Ο Κουρουπλής χορεύει στην γιορτή του Έλληνα εφοπλιστή Κουντούρη που ανήκει το δεξαμενόπλοιο που ρύπανε τον Σαρωνικό Αγιά Ζώνη ΙΙ


Β. Γιατί δεν ισχύει;

Τελικά προέβησαν τόσο ο ίδιος ο υπουργός Ναυτιλίας όσο και η πλοιοκτήτρια εταιρεία αλλά και ο Σύνδεσμος Επιχειρήσεων Ναυπηγικής Βιομηχανίας, κάνοντας λόγο για κατασκευασμένο και συκοφαντικό δημοσίευμα, γιατί είναι σε γιορτή που είχε διοργανώσει ο σύνδεσμος (ΕΔΩ)

5) Ο πρωθυπουργός είπε στα τσακίδια για την El Dorado

Α. Η ''είδηση''

Β.Γιατί δεν ισχύει; 

Γιατί πρέπει να είσαι πέντε χρονών (ή επιλεγμένος από τον Κυριάκο Μητσοτάκη αντιπρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας) για να μην καταλαβαίνεις ότι αυτό το μήνυμα είναι φτιαγμένο στο Photoshop. Και φυσικά η ΝΔ το ήξερε όταν έβαζε τον Άδωνι να το διαδώσει.

6) Κατάργηση της έπαρσης της σημαίας και της σχολικής προσευχής

Α. Η ''είδηση''



Β.Γιατί δεν ισχύει; 

Γιατί τελικά και προσευχή γίνεται στα σχολεία και σημαία υπάρχει. ΕΔΩ μπορείτε να δείτε τους λόγους 

7)“Ισλαμική αθλιότητα – πρόσφυγες αποκαθήλωσαν την εικόνα της Παναγίας στην Ελευθερούπολη“

A. Η ''είδηση'' 

Εθνικιστική ιστοσελίδα ανεβάζει ψευδή είδηση με θέμα “Ισλαμική αθλιότητα – πρόσφυγες αποκαθήλωσαν την εικόνα της Παναγίας στην Ελευθερούπολη“. Μαντέψτε ποιος αναπαρήγαγε την είδηση, πριν ακόμα την πάρουν χαμπάρι οι ίδιοι οι χρυσαυγίτες…

Β.Γιατί δεν ισχύει; 

Τελικά βγήκε εκπρόσωπος της Εκκλησίας να διαψεύσει την είδηση του Αντιπροέδρου 

8) “Έδωσαν 15.000 ευρώ για τέσσερα λάστιχα αυτοί που θα καταργούσαν τη βουλευτική αποζημίωση”

Β.Γιατί δεν ισχύει; 

Η λεπτομέρεια που δεν υπολόγισε όμως ήταν πως η συγκεκριμένη λιμουζίνα ανήκει στον Αντώνη Σαμαρά, κάτι το οποίο αποκάλυψε πρώτο το altsantiri.gr. Ουπς!


9) Πρόεδρε, γιατί να μη διαδώσουμε πως ο πρωθυπουργός πήγε μαζί με την οικογένειά του στο Παρίσι για αναψυχή με το πρωθυπουργικό αεροσκάφος; Τι είναι στο Παρίσι; Η Eurodisney. Ασ’ το πάνω μου.

Α. Είδηση

Β.Γιατί δεν ισχύει; 

Εδώ ο ίδιος ο αντιπρόεδρος διέψευσε τον εαυτό του !!!

10) Το τριήμερο της Πάρου 

Α. Η ''είδηση''

Αξέχαστο παραμένει και το fake news του “τριημέρου της Πάρου” που “έτρεξαν” προσωπικά ο Άδωνις Γεωργιάδης, ο Άρης Πορτοσάλτε και ο Γιώργος Κουμουτσάκος.

Β.Γιατί δεν ισχύει; 

Όπως αποδείχθηκε τελικά, η ολιγομελής κυβερνητική αντιπροσωπία γύρισε αυθημερόν από την Πάρο, με πληρωμένη μάλιστα, πτήση τσάρτερ, χορηγία της Αegean.

11) Η “αποκάλυψη” του ΒΗΜΑΤΟΣ πως ο υπουργός Εργασίας, Γιώργος Κατρούγκαλος έπαιρνε προμήθεια 12%για τον επαναδιορισμόαπολυθέντων υπαλλήλων

Α. Η ''είδηση''


 Β.Γιατί δεν ισχύει; 

Τελικά αυτή η ''είδηση'' οδήγησε στην απόλυση του δημοσιογράφου Βασίλη Χιώτη και στη δημοσίευση συγνώμης από την ίδια την εφημερίδα. Μικρή σημασία έχουν αυτά. Η δουλειά να γίνεται.

12) Ο αστυνομικός που ''πεθαίνει'' κάθε χρόνο 

Α. Η ''είδηση''


Το αστείο της υπόθεσης είναι ότι ο Κυριάκος βγήκε να συλλυπηθεί και την οικογένειά του 


13) Ίσως μία από τις πιο αισχρές περιπτώσεις διαπόμπευσης και συκοφαντικής δυσφήμησης πολίτη από βουλευτή, είναι η περίπτωση του Μάνθου Γιουρτζόγλου, υπαλλήλου της πλοιοκτήτριας εταιρίας του “ΑΓΙΑ ΖΩΝΗ ΙΙ”. Ο αντιπρόεδρος της ΝΔ, αφού ξεπέρασε κάθε όριο καταπάτησης της ιδιωτικότητας και της αξιοπρέπειας του Μ. Γιουρτζόγλου, μόνο και μόνο για να κάνει φθηνή αντιπολίτευση, στο τέλος αναγκάστηκε να ζητήσει συγνώμη.



ΥΓ. Ως bonus, να θυμηθούμε πως τα δύο τελευταία χρόνια έχουμε επίσης ακούσει από τον Άδωνη, άλλα στελέχη της ΝΔ και από διαπλεκόμενα ΜΜΕ, πως: Ο Φίλης είχε απαγορεύσει στον Έλληνα γονιό να αποκαλεί βασιλόπουλο, βασίλισσα και πριγκίπισσα τα παιδιά του. Η μάνα της Νάντιας Βαλαβάνη έβγαλε 200 χιλιάρικα στο εξωτερικό. Συριζαίοι υπουργοί σκορπούσαν το θάνατο με ταχύπλοα στην Αίγινα. Ο Τσίπρας αγόρασε το σπίτι του σε πλειστηριασμό από επιχειρηματία που αυτοκτόνησε. Η διαπραγμάτευση μας κόστιζε 100-400 δισ. Η Ηριάννα είναι στενή συγγενής Υπουργού του ΣΥΡΙΖΑ και οι τρομοκράτες που χτύπησαν τον Παπαδήμο είναι πρώην σύντροφοι του Πρωθυπουργού. Αυτά!

ΥΓ2. Για να είμαστε απόλυτα δίκαιοι βέβαια, ο αντιπρόεδρος της ΝΔ έχει παραδεχθεί δημοσίως πως ενώ ήξερε πως το μνημόνιο ήταν καταστροφή για τη χώρα, αναγκάστηκε να πει ψέμματα.





Ο ασυναγώνιστος






































https://diulistirio.blogspot.gr
Διαβάστε περισσότερα.... »
....

Ρέστα ζητά η Fraport από το Ελληνικό Δημόσιο


Το Διυλιστήριο λέει :''... Για να δούμε πως έχει το πράγμα. Η Fraport νοίκιασε τα αεροδρόμια της χώρας για 99 χρόνια, με λεφτά από δάνεια των Ελληνικών Τραπεζών, που ανακεφαλαιοποιήθηκαν (και πλήρωσε ο κοσμάκης για αυτό) από ζημιές που είχαν πάθει από μίζες που έδιναν γερμανικές εταιρείες στους Έλληνες πολιτικούς τύπου Siemens, από γερμένα υποβρύχια,από αμυντικούς εξοπλισμούς που δεν δούλευαν κτλ.
Και έρχεται τώρα και ζητά και αποζημίωση από το Ελληνικό κράτος δηλαδή πάλι από εμάς, γιατί δεν ήταν στην κατάσταση που ήθελε . 
ΕΕΕ, ήμαρτον πια. Αυτές είναι οι πολυπόθητες επενδύσεις ; 
Αν δεν τους αρέσει, μπορούν να αποχωρήσουν. Αλλά τι λέω ; Σιγά μην αφήσει η Φράου Μέρκελ τέτοιο φιλέτο. 
Θα το βάλουν στα προαπαιτούμενα για να κλείσει η τρίτη αξιολόγηση και έτσι και τα 74 εκατ. ευρώ θα αναγκαστούμε να δώσουμε στους Γερμανούς και θα πληρώσουμε περισσότερους φόρους για να ξοφλήσουμε τα υψηλότοκα δάνεια που πήραμε πάλι από τους Γερμανούς. Με λίγα λόγια και κερατάς και γδαρμένος 
Πάντως να γνωρίζουν οι φίλοι μας οι Γερμανοί ότι μετά την απομάκρυνση από ταμείο ουδέν λάθος δεν αναγνωρίζεται ...''
 
Επιθυμεί επιστροφή χρημάτων, από αυτά που κατέβαλε, επειδή τα παρέλαβε σε χειρότερη κατάσταση από αυτή που ήταν όταν έγινε η συμφωνία

Δημήτρης Μπαλής
Σεπτεμβρίου 29 2017 07:12

Κι ενώ την ερχόμενη εβδομάδα ξεκινούν επίσημα οι εργασίες ανακατασκευής των 4 περιφερειακών αεροδρομίων, τα οποία παρέλαβε με σύμβαση παραχώρησης η Fraport Greece από το Ελληνικό Δημόσιο, η «κόντρα» των δύο πλευρών δεν λέει να σταματήσει.

Προ ημερών, υπήρξε ένα ακόμα επεισόδιο, όταν ο υπουργός Μεταφορών και Υποδομών Χρήστος Σπίρτζης, ευρισκόμενος στη ΔΕΘ, μίλησε για κακή διαχείριση των αεροδρομίων από την Fraport, από τότε που τα ανέλαβε επίσημα στις 12 Απριλίου του 2017, με την καταβολή της επιταγής των 1,234 δις ευρώ.

Η απάντηση της Fraport ήταν άμεση, με αναλυτική καταγραφή των γεγονότων, επισημαίνοντας ότι στο διάστημα από τότε μέχρι σήμερα έχουν γίνει χιλιάδες μικρές και μεγαλύτερες παρεμβάσεις, για τη λειτουργική και αισθητική αναβάθμιση των 14 αεροδρομίων, μέχρι να ξεκινήσει σταδιακά η ριζική τους αναμόρφωση.

Τώρα, έχουμε ένα ακόμη επεισόδιο στο σήριαλ, διότι αυτή τη φορά η Fraport είναι που ανοίγει το θέμα επιστροφής ενός ποσού από τα 1,234 δις ευρώ που κατέβαλε εφάπαξ, αναλαμβάνοντας τα αεροδρόμια.

Ουσιαστικά πρόκειται για ένα «τεχνικό» θέμα βάσει της σύμβασης των δύο πλευρών. Το τίμημα συμφωνήθηκε δυόμιση χρόνια πριν, ύστερα από τεχνική μελέτη των εμπειρογνωμόνων για την τότε κατάσταση των αεροδρομίων. Τώρα η εταιρεία θεωρεί ότι η κατάσταση που διαπίστωσε αναλαμβάνοντας τα αεροδρόμια δυόμιση χρόνια μετά τη συμφωνία (είχαμε αλλαγή κυβέρνησης και κωλυσιεργία με διαδικαστικά θέματα), είναι κάπως χειρότερη από αυτή που είχαν διαπιστώσει τα τεχνικά κλιμάκια αρχικά.

Κατά συνέπεια, ζητά να «καθίσει» στο τραπέζι με το Ελληνικό Δημόσιο, συζητώντας για πιθανή επιστροφή ενός μέρους των χρημάτων που κατέβαλε εφάπαξ (υπολογίζεται σε περίπου 74 εκατ. ευρώ) ή αυτό το ποσό να αφαιρεθεί από τα 22,9 εκατ. ευρώ που θα καταβάλει ετησίως η Fraport για τα επόμενα 40 χρόνια, στο Ελληνικό Δημόσιο.

Πηγή news247.gr

https://diulistirio.blogspot.gr
Διαβάστε περισσότερα.... »
....